Zimní motiv - dětský |
vydala svůj seznam z roku nejvíce nadužíváno profesionálních módních slov, vytříděný od svých profilů 135 milionů členů. Jak se dalo očekávat, jsou všechny podmínky, strašně hezké, ale téměř nic konkrétního říci o člověku. Jsou to typy podmínek, které jsou zhruba odpovídá seznamu ", které do práce", ve své schopnosti části.
(Poznámka:. Může to být trochu drsný přečíst, pokud jste jedním z lidí, kteří používají tato slova, ale my všichni potřebujeme trochu tvrdé lásky někdy)
Například, dynamický je v počtu 10. Podle Oxford anglického slovníku,jeho primární význam je "nebo týkající se silou pohybu:. často na rozdíl od statické" Tak pomocí tohoto slova, které jste doslova řekl, Vašeho potenciálního zaměstnavatele, že jste zběhlí v klidu není.
Jste typ člověka, který dělá věci a stěhuje z místa na místo.
U čísla 9 je komunikační dovednosti,a číslo 8 jsme řešení problémů. Oba tyto záruky nic víc, než člověk není ochromena možnost konverzace nebo prázdné sešívačkou. Inovativní je číslo 7, motivované je číslo 6, a to jsou dva obecné přídavná jména naznačuje, atributy, které každý zaměstnavatel by pravděpodobně rádi považujeme za samozřejmost.
-
Záznamem je v počtu 5.
Všimněte si, že není uvedeno, zda je tato pověst je dobré nebo špatné, i když tato osoba určitě má za sebou nějakého druhu. Ještě důležitější je, životopis, je záznamem samo o sobě.Výpis "záznamy" na resumé je ekvivalent uvedení "důvodů byste se měli ode mě" na OkCupid profilu. Nebo připínání "věci, které bych si koupit" na váš nákupní seznam.
V číslo 4, máme bohaté zkušenosti. (Viz předchozí odstavec).
Na číslo 3 je efektivní, slib, že když jsou dynamické,jste opravdu co nejvíce z toho. A na druhém místě, jsme se organizačně, které mohou být důležité, pokud jste, řekněme, žádají o účetní, ale ve většině případů není nejvýraznější dovednostech, které budou bojovat, jako tvrdit, že jeden je přesné a má opravdu čistý rukopis.
A číslo jedna nejvíce nadměrně profesionální módní slovo, je kreativní.
Tento atribut, stejně jako mnozí další, je ten, který je lepší, než ukazuje řekl. Nebo, jak LinkedIn je spojení ředitel dát do verze: "používat jazyk, který ukazuje svůj jedinečný profesionální úspěchy a zkušenosti. Uveďte konkrétní příklady výsledků jste dosáhl-li to možné a referenční atributy, které jsou specifické pro vás."A prosím, nikdy nepoužívejte slovo synergie bez vašeho jazyka pevně tiskl do tváře.
Strojově přeloženo! Upravena srozumitelnost textu.
Sociální sítě pro prezentaci